22 Januari

Hello! Ä på bra humör just nu och känner att jag kommer sova gott inatt! Känns som jag hunnit med allt idag, haft kontroll! Känns skönt... Tror det va länge sen jag hade den känslan? Jag har vare och tränat vilket verkligen boostade självkänslan och humöret. Och så har jag pluggat, vilket var MYCKET länge sedan jag gjorde! Välbehövligt om man säger så... OCH så har jag fått mitt lönebesked för denna månad! Sweet feeling! Så nu blire en rivstart på sparandet igen och få lite ekonomisk kontroll efter mitt senaste inköp :) Men just i nuet känns det som allting flyter på bra!

Postat av: mormor

Spara lite till Mallis, men det har väl du inga problem med. Love you!

2013-01-24 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: